عراقچی: غنیسازی حق مسلم ایران است؛ از عزت ملی خود کوتاه نمیآییم + فیلم
وزیر امور خارجه ایران در ادامه گفتوگو با شبکه «سیبیاس» اعلام کرد: غنیسازی اورانیوم حق ایران بهعنوان عضو پیمان عدم اشاعه (NPT) است و ما حق داریم از انرژی هستهای صلحآمیز، از جمله غنیسازی، بهرهمند شویم.