مازیار شیری، خبرنگار در برنامه «راس یک»:دیروز شاهد این بودیم که عدهای دانشجونما در دانشگاهها میخواستند به پرچم کشور خودشان اهانت کنند و آن را آتش بزنند؛ اینها حتی نمیتوانند فاشیست خوبی باشند، حتی نمیتوانند راستی باشند که خودشان ادعا میکنند، چون کشور و ایران و پرچم و نمادی برایشان مهم نیست.آقای نماینده مجلس، کمیته انضباطی دانشگاه، نهادهای امنیتی و رئیسجمهور باید به خودتان بیایید. پرچم کشور در دانشگاهها آتش زده میشود. چرا نباید برخورد قانونی و قضایی با این افراد صورت گیرد؟ چرا جرمانگاری …