پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۵

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور درباره انتصاب مجید اخشابی به مدیرکل فرهنگی این دانشگاه

 توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور درباره انتصاب مجید اخشابی به مدیرکل فرهنگی این دانشگاه
محمد امین ناجی، رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با SNNTV: پیش از انتصاب آقای اخشابی، آقای مریدی مسئولیت مدیرکل فرهنگی دانشگاه را بر عهده داشتند که به مدیرکل حوزه گردشگری و جوانان استان فارس منصوب شد و نیاز بود انتصاب جدیدی انجام شود.ما گزینه‌های مختلفی را بررسی کردیم، اما یکی از گزینه‌های مناسب، آقای مجید اخشابی بود که هم از درون دانشگاه پیام نور بودند و هم سابقه فعالیت‌های فرهنگی و هنری داشتند. با ایشان گفتگوی مفصل و بررسی‌های جدی انجام شد تا هم توانایی‌های ایشان دیده شود و هم فرصتی برای ارتقای …