محمد امین ناجی، رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با SNNTV: پیش از انتصاب آقای اخشابی، آقای مریدی مسئولیت مدیرکل فرهنگی دانشگاه را بر عهده داشتند که به مدیرکل حوزه گردشگری و جوانان استان فارس منصوب شد و نیاز بود انتصاب جدیدی انجام شود.ما گزینههای مختلفی را بررسی کردیم، اما یکی از گزینههای مناسب، آقای مجید اخشابی بود که هم از درون دانشگاه پیام نور بودند و هم سابقه فعالیتهای فرهنگی و هنری داشتند. با ایشان گفتگوی مفصل و بررسیهای جدی انجام شد تا هم تواناییهای ایشان دیده شود و هم فرصتی برای ارتقای …