پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۲

دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر: دانشجونماها در امیرکبیر برای متشنج کردن جو آمده بودند / عزاداری دانشجویان به پرتاب اشیاء و فحاشی کشیده شد

 دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر: دانشجونماها در امیرکبیر برای متشنج کردن جو آمده بودند / عزاداری دانشجویان به پرتاب اشیاء و فحاشی کشیده شد
صمدانیان، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با SNNTV: از روزهای قبل دانشجویان تصمیم گرفتند در صحن دانشگاه یادبودی برای جانباختگان حوادث دی ماه اخیر برگزار کنند.قرار بود در این مراسم شعاری داده نشود و نباید درگیری ایجاد شود اما از حوالی ظهر امروز شاهد این بودیم که برخی دانشجونما برای عزاداری نیامده بودند و آمده بودند که جو را متشنج کنند.