جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

معاون محیط زیست: باید ۱۲ هزار نیرو داشته باشیم در حالی که ۴۰۰۰ نیرو داریم/ سطح مناطق تحت حفاظت طی ۱۰ سال گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته

 معاون محیط زیست: باید ۱۲ هزار نیرو داشته باشیم در حالی که ۴۰۰۰ نیرو داریم/ سطح مناطق تحت حفاظت طی ۱۰ سال گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته
هادی کیا دلیری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری: تعداد نیروهای ما به هیچ عنوان با میزان واقعی مأموریتی که به آن‌ها داده شده همخوانی ندارد. یکی از مشکلات این است که سازمان حفاظت محیط زیست در دوره‌های گذشته مداوم سطح مناطق تحت حفاظت خود را افزایش داده و ۳۰ تا ۴۰ درصد طی ۱۰ سال گذشته افزایش پیدا کرده است، در حالی که هیچ تغییری در ساختار سازمانی آن ایجاد نشده است. در بعضی از سال‌ها، تعداد نیروهای استخدام شده حتی کمتر از نیروهای بازنشسته بوده است؛ بنابراین باید …