شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۸

مهدی تیکدری:برد مقابل استقلال شیرین بود/ خداروشکر که از این چمن سالم خارج شدیم

 مهدی تیکدری:برد مقابل استقلال شیرین بود/ خداروشکر که از این چمن سالم خارج شدیم
مهدی تیکدری، وینگر گل‌گهر سیرجان، پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال، این برد را برای پایان خوش نیم‌فصل مهم دانست و درباره وضعیت نامناسب زمین و حمایت هواداران نیز صحبت کرد.