شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۱/۱۱

ترامپ: تنها مأموریت من جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بود / وقتی ما خارج شویم، تنگه هرمز به‌طور خودکار باز خواهد شد

 ترامپ: تنها مأموریت من جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بود / وقتی ما خارج شویم، تنگه هرمز به‌طور خودکار باز خواهد شد
رئیس‌جمهور آمریکا پس از شکست‌های متعدد در جنگ علیه ایران، مدعی شد: تنها مأموریت من جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بود و وقتی ما خارج شویم، تنگه هرمز به‌طور خودکار باز می‌شود.