در پی برگزاری نشست مشترک مخابرات و آموزشوپرورش شاهرود، اتصال مدارس این شهر به شبکه فیبرنوری در دستور کار قرار گرفت. مجید دارائی، مدیر مخابرات استان سمنان، با تأکید بر نقش زیرساختهای پایدار در ارتقای کیفیت آموزش، از انجام هماهنگیهای فنی و اجرایی برای تسریع در این پروژه خبر داد.