پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۲

پایش ساختمان‌های ناایمن آغاز شده است/ اشخاصی که از ایمن سازی امتناع کنند به دستگاه قضایی معرفی میشوند

 پایش ساختمان‌های ناایمن آغاز شده است/ اشخاصی که از ایمن سازی امتناع کنند به دستگاه قضایی معرفی میشوند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با SNNTV: پایش کل ساختمان‌های تهران رو بر اسسا ظرفیتی که داریم آغاز کردیم . تا الان 80 هزار ساختمان رو پایش کردیم. این ساختمان‌ها را به چهار دسته بسیار پرخطر، پرخطر، کم خطر و میان خطر تقسیم بندی کردیم . پرونده این ساختمان ها به شهرداران نواحی داده میشود و شهرداران نواحی موظف هستند به شرایط این ساختمان‌ها رسیدگی کنند . در ادامه پرونده اشخاص و ساختمان‌هایی که تمکین نمیکنند به دادسرا و دستگاه قضایی فرستاده میشود. دستگاه قضایی پای کار این موضوع است.