پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۶

رونالدو را اخراجش کردم اما بهترین شاگردم بود

 رونالدو را اخراجش کردم اما بهترین شاگردم بود
فابیو کاپلو، مربی نامدار ایتالیایی، در مصاحبه‌ای جدید درباره بهترین شاگردش صحبت کرد و از رونالدو نازاریو به عنوان بهترین بازیکن شاگردی که مربی‌گری کرده، یاد کرد. کاپلو همچنین از دلایل اخراج این بازیکن از رئال مادرید در دوران حضورش در تیم گفت.