پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۳

واکسیناسیون یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام علیه تب برفکی در خراسان جنوبی

 واکسیناسیون یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام علیه تب برفکی در خراسان جنوبی
حسن علیزاده، معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی، از اجرای مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در دام‌های روستایی و عشایری استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس گوسفند و بز و ۱۸ هزار راس گاو و گوساله در این مرحله واکسینه شوند.