شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه انرژی در قالب پویش «۲۵ درجه»

 فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه انرژی در قالب پویش «۲۵ درجه»
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان از اجرای پویش «۲۵ درجه» با هدف ترویج مصرف بهینه انرژی خبر داد و گفت: تنظیم کولر‌های گازی روی دمای ۲۵ درجه علاوه بر کاهش مصرف برق و هزینه خانوارها، نقش مهمی در پایداری شبکه و تأمین برق مطمئن برای مشترکان دارد.