مرگ چهار نفر در خراسان جنوبی به دلیل استفاده از بخاری بدون دودکش
معاون اورژانس خراسان جنوبی گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ناشی از استفاده از بخاری بدون دودکش، چهار نفر در یکی از منازل مسکونی اسلامیه فردوس این استان جان خود را از دست دادند.