پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۹

مرگ چهار نفر در خراسان جنوبی به دلیل استفاده از بخاری بدون دودکش

 مرگ چهار نفر در خراسان جنوبی به دلیل استفاده از بخاری بدون دودکش
معاون اورژانس خراسان جنوبی گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ناشی از استفاده از بخاری بدون دودکش، چهار نفر در یکی از منازل مسکونی اسلامیه فردوس این استان جان خود را از دست دادند.