پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۵

نوروبیون داروی تقویتی یا انرژی‌زا نیست/ مصرف خودسرانه نوروبیون می‌تواند به اعصاب آسیب بزند

 نوروبیون داروی تقویتی یا انرژی‌زا نیست/ مصرف خودسرانه نوروبیون می‌تواند به اعصاب آسیب بزند
متخصص بیماری‌های داخلی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره رواج مصرف خودسرانه نوروبیون هشدار داد و گفت: در سال‌های اخیر، به‌ویژه در میان ورزشکاران و جوانان، مصرف نوروبیون به‌عنوان یک داروی تقویتی یا انرژی‌زا رواج پیدا کرده است، در حالی‌ که این دارو اصلاً برای چنین کاربردی طراحی نشده و مصرف بی‌رویه آن می‌تواند عوارض جدی به دنبال داشته باشد.