پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۱/۰۹

۱۵ هزار نفر از خدمات اسکان مدارس گلستان استفاده کردند‌

 ۱۵ هزار نفر از خدمات اسکان مدارس گلستان استفاده کردند‌
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان از اسکان ۷۲ هزار و ۵۰۰ نفر-شب از هم‌وطنان درگیر جنگ در استان خبر داد و گفت: حدود ۱۵ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان مدارس استفاده‌ کرده‌اند.