رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در جمع خبرنگاران: با دولت پروژه هایی را در حوزه آب شروع کردیم مثل پروژههایی که از هدر رفت آب جلوگیری میکند یا اجرای پروژههایی که آب را پایدارسازی میکند.ما طرحی را شروع کردیم به نام از «آبخیز تا جالیز»؛ این بخش را با دولت از سال گذشته جلو بردیم و تا امروز در طول این یک سال ۵۲۰ تا قنات فقط احیا شدند و نزدیک به ۸۰۷ هزار هکتار احیا و آبخیزداری انجام شده و نزدیک به ۴۰۰۰ کیلومتر هم لوله گذاری انجام شده است.در آب شرب روستایی با دولت توافقی انجام شده؛ ۸۹۰۰ روستا را قرارگاه …