پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۱/۰۷

موسوی: تردد امن در تنگه هرمز در گرو همکاری نکردن با متجاوزان است

 موسوی: تردد امن در تنگه هرمز در گرو همکاری نکردن با متجاوزان است
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی دریانوردی گفت: عبور امن از تنگه هرمز منوط به رعایت ترتیبات امنیتی و خودداری از همکاری با عوامل تجاوزگر است و هرگونه تهدید علیه امنیت دریانوردی، ناشی از اقدامات غیرقانونی و سلطه‌طلبانه این بازیگران است.