راستینه: مسئولان هیئت کنشگری هیئت را در دستور کار قرار دهند
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان هیئت باید امر شناخت، نقش آفرینی هیئت و کنشگری هیئت را در دستور کار قرار دهند و ما هم در کمیسیون فرهنگی این کار را دنبال میکنیم تا به نتیجه درست برسیم.