کیفیت آب شرب قم سال آینده کاهش مییابد / ناچاریم از چاههای کمکیفیت داخل استان استفاده کنیم
مدیرعامل آب منطقهای قم گفت: با کاهش شدید ذخایر سدهای تأمینکننده آب شرب، امکان برداشت از سد پانزده خرداد از بین رفته و برای جبران کمبود، ناچار به استفاده گسترده از چاههای کمکیفیت داخل استان خواهیم شد.