پرتابهای ماهوارهای داخلی و خارجی در سال ۱۴۰۵ در برنامه سازمان فضایی ایران قرار دارد
سازمان فضایی ایران در پیامی با ترسیم برنامههای این سازمان راهبردی برای توسعه صنعت فضایی در کشور در سال ۱۴۰۵ اعلام کرد: در سال پیش رو ماهوارههای مختلف ساخت بخشهای مختلف کشور اعم از شرکتهای دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی دولتی رونمایی خواهند شد.