پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۶

معاون استاندار هرمزگان: فعالیت ۲۰درصدی کارکنان ادارات به‌صورت حضوری/دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی

 معاون استاندار هرمزگان: فعالیت ۲۰درصدی کارکنان ادارات به‌صورت حضوری/دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان خبرداد و اعلام کرد: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری و دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی اجرا خواهد شد.