پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۲

علت حضور روباه‌ها در تهران چیست؟

 علت حضور روباه‌ها در تهران چیست؟
رئیس اداره کنترل حیوانات مضر شهری شهرداری تهران گفت: روباه‌ها به‌دلیل خشکسالی، کاهش منابع طبیعی، تخریب زیستگاه‌ها و دسترسی آسان به غذا در محیط شهری وارد محدوده‌های شهری شده‌اند.