پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۲

آقامیری: در دو سال گذشته ۴۰ تا ۵۰ درصد از بودجه شهر تهران را به حمل و نقل اختصاص دادیم/ حجم ناوگان دو برابر می‌شود

 آقامیری: در دو سال گذشته ۴۰ تا ۵۰ درصد از بودجه شهر تهران را به حمل و نقل اختصاص دادیم/ حجم ناوگان دو برابر می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر تهران در آیین بهره‌برداری از ایستگاه شارژ خودروهای برقی کیانشهر و رونمایی از اتوبوس‌های دوکابین ۱۸ متری:بیش از ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس، شامل اتوبوس‌های برقی و دیزلی، خریداری شده که ان‌شاءالله به‌تدریج وارد کشور و شهر تهران و ناوگان خدمت‌رسانی به مردم عزیز خواهد شد.در سال‌های اولیه ۱۴۰۰ که برای سال ۱۴۰۱ بودجه‌ریزی می‌کردیم، نظرسنجی به دست ما رسید که در آن اولویت اول مردم آلودگی هوای تهران بود و اولویت دوم حمل و نقل؛ این دو موضوع ارتباط بسیار مستقیمی با یکدیگر دارند.برای اولین بار …