پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۱۷

تب ابتلا به بیماری‌های تنفسی در خراسان جنوبی فروکش کرد

 تب ابتلا به بیماری‌های تنفسی در خراسان جنوبی فروکش کرد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از کاهش محسوس آمار ابتلا به بیماری‌های تنفسی در استان خبر داد اما تأکید کرد: این روند مثبت نباید منجر به سستی در رعایت توصیه‌های بهداشتی، به‌ویژه در مدارس شود.