تب ابتلا به بیماریهای تنفسی در خراسان جنوبی فروکش کرد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از کاهش محسوس آمار ابتلا به بیماریهای تنفسی در استان خبر داد اما تأکید کرد: این روند مثبت نباید منجر به سستی در رعایت توصیههای بهداشتی، بهویژه در مدارس شود.