جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۷

پزشکیان: چرا باید در حالی که مردم در سختی معیشت قرار دارند، ۶ میلیارد دلار از ارز را صرف واردات بنزین کنیم؟

 پزشکیان: چرا باید در حالی که مردم در سختی معیشت قرار دارند، ۶ میلیارد دلار از ارز را صرف واردات بنزین کنیم؟
رئیس جمهور در صحن علنی مجلس: مردم عزیز! شما می‌دانید که در سال جاری مجبور شدیم حدود ۶ میلیارد دلار صرف واردات بنزین کنیم. آیا این میزان واردات عاقلانه است؟ چرا باید در حالی که مردم در سختی معیشت قرار دارند، ۶ میلیارد دلار از ارزمان را صرف واردات بنزین کنیم؟ چرا مصرف بنزین را کم یا بهینه نکنیم و این پول را به خود مردم ندهیم؟ ما ۲۹۰ همت یارانه نان می‌دهیم، اما وقتی بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که نان گران به دست مردم می‌رسد. چرا همین مبلغ را به مردم ندهیم؟ سال آینده حدود ۸ میلیارد دلار صرف ارز ترجیحی می‌شود …