جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۰

کشاورزان از اوایل خرداد‌ برداشت محصول سیب‌زمینی را در پل ذهاب شروع کرده‌اند

 کشاورزان از اوایل خرداد‌ برداشت محصول سیب‌زمینی را در پل ذهاب شروع کرده‌اند
معاون جهاد کشاورزی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: برداشت سیب‌زمینی از مزارع شهرستان سرپل‌ذهاب آغاز شده و کشاورزان از اوایل خردادماه عملیات برداشت این محصول را در سطح مزارع منطقه شروع کرده‌اند.