تداوم درختکاری تا پایان اسفند در گچساران/۲۵۰۵ هکتار جنگل دستکاشت ایجاد شد
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت و با هدف مقابله با فرسایش خاک، کاهش آلودگیهای نفت و گاز و افزایش ترسیب کربن، عملیات کاشت نهال و توسعه فضای سبز تا پایان اسفندماه امسال در این شهرستان ادامه خواهد داشت.