شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

ضرورت بازنگری آیین‌نامه‌ها و شرایط ارتقای اعضای هیئت علمی/ پیشنهاد انتخاب مدیران از بین بانوان

 ضرورت بازنگری آیین‌نامه‌ها و شرایط ارتقای اعضای هیئت علمی/ پیشنهاد انتخاب مدیران از بین بانوان
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تأکید بر نقش مؤثر و توانمندی زنان در مسئولیت‌های آموزشی و مدیریتی، بر ضرورت بازنگری در آیین‌نامه‌ها و شرایط ارتقای اعضای هیئت علمی تأکید کرد و گفت: پیشنهاد داده‌ام هر جا ممکن بود، معاونان و مدیران دانشجویی از بین بانوان انتخاب شوند.