جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۰

۱۱ نفر در شهرک صنعتی زیبادشت بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن مسموم شدند

 ۱۱ نفر در شهرک صنعتی زیبادشت بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن مسموم شدند
رئیس مرکز اورژانس البرز اعلام کرد: ظهر دوشنبه ۱۹ آذر در پی انتشار گاز مونواکسیدکربن در یکی از واحدهای شهرک صنعتی زیبادشت فردیس ۱۱ نفر دچار مسمومیت شدند و با حضور به‌موقع نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.