۱۱ نفر در شهرک صنعتی زیبادشت بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن مسموم شدند
رئیس مرکز اورژانس البرز اعلام کرد: ظهر دوشنبه ۱۹ آذر در پی انتشار گاز مونواکسیدکربن در یکی از واحدهای شهرک صنعتی زیبادشت فردیس ۱۱ نفر دچار مسمومیت شدند و با حضور بهموقع نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.