شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

آغاز برنامه‌های استقبال از بهار در کرمانشاه/ تأکید بر زیباسازی شهری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی

 آغاز برنامه‌های استقبال از بهار در کرمانشاه/ تأکید بر زیباسازی شهری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی
سرپرست شهرداری کرمانشاه با تشریح برنامه‌های استقبال از بهار در کرمانشاه گفت: مجموعه مدیریت شهری با محوریت خدمات‌رسانی مطلوب، زیباسازی محیط و بهره‌گیری از توان داخلی، از ابتدای اسفندماه اجرای طرح‌های ویژه نوروزی را آغاز کرده است.