پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۸

مسمومیت ۲۵ نفر در یک مجتمع مسکونی در تهران بر اثر گاز گرفتگی

 مسمومیت ۲۵ نفر در یک مجتمع مسکونی در تهران بر اثر گاز گرفتگی
رییس مرکز اورژانس استان تهران عصر یکشنبه از وقوع حادثه گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی در انتهای بزرگراه شهید بابایی در شمال شرق پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۵ نفر از ساکنان این مجتمع دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.