آمادهباش بهداشت محیط هرمزگان برای نظارت بر مراکز غذایی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آمادهباش و فعالیت مستمر بازرسان بهداشت محیط از ۳۰ بهمن تا پایان ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بهصورت روزانه و در صورت نیاز تا نیمهشب انجام میشود.