گاز ۲۱۰ هزار ویلای پرمصرف و خالی از سکنه در مازندران قطع شد
روابط عمومی شرکت گاز مازندران امروز اعلام کرد: گاز ۲۱۰ هزار ویلای پرمصرف و فاقد سکنه در استان قطع شد. این اقدام با هدف جلوگیری از فشار بر شبکه، مدیریت مصرف و تأمین پایدار گاز برای مشترکان کممصرف و واحدهای صنعتی در فصل سرما انجام شده است.