شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۱۱

صندوق‌های ارزی ١٢ درصد «سود ارزی» می‌پردازند/ ارز ایرانیان خارج از کشور پذیرفته می‌شود

 صندوق‌های ارزی ١٢ درصد «سود ارزی» می‌پردازند/ ارز ایرانیان خارج از کشور پذیرفته می‌شود
وزیر اقتصاد با تشریح جزئیات عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت ارزی اعلام کرد: ایرانیان مقیم خارج از کشور هم می‌توانند در صندوق‌های ارزی مشارکت داشته باشند و ارز خود را وارد این صندوق‌ها کنند.