پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۲/۲۸

ایران ۲۰ بار با آمریکا مذاکره کرده ولی هرگز امتیاز نگرفته/ تحریم‌ها را وضع می‌کنند برای برنداشتن

 ایران ۲۰ بار با آمریکا مذاکره کرده ولی هرگز امتیاز نگرفته/ تحریم‌ها را وضع می‌کنند برای برنداشتن
k: ایران | آمریکا | صادق شهبازی | تحریم ها | امتیاز | مذاکره