جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۸

آخوندی: در این چهار سال، بیش از ۱۸۰۰ اتوبوس نو وارد ناوگان حمل‌ونقل شهری تهران شده است

 آخوندی: در این چهار سال، بیش از ۱۸۰۰ اتوبوس نو وارد ناوگان حمل‌ونقل شهری تهران شده است
محمد آخوندی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با SNNTV: حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ اتوبوس دیگر نیز اکنون آماده است یا در گمرک است یا به‌زودی وارد می‌شود.در دوره پنجم، چیزی بیش از ۲۰۰ اتوبوس در چهار سال به حمل‌ونقل عمومی اضافه کردند که به نظر من قابل قضاوت است.