جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۷

‌فعال‌سازی ستاد اسکان اضطراری هموطنان آسیب‌دیده از جنگ در گرمسار

 ‌فعال‌سازی ستاد اسکان اضطراری هموطنان آسیب‌دیده از جنگ در گرمسار
سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار از فعال‌سازی ستاد اسکان اضطراری و استقرار موکب خدمات‌رسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: با بسیج ظرفیت‌های گردشگری و همراهی مردم، گرمسار به یکی از کانون‌های خدمت‌رسانی و پذیرش هموطنان آسیب‌دیده از جنگ تحمیلی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی تبدیل شده است.