جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۳ ساعت قبل

شیخ نعیم قاسم: اسرائیل در لبنان است چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله / مقاومت تا زمانی که اشغالگری ادامه داشته باشد، پابرجا خواهد ماند

 شیخ نعیم قاسم: اسرائیل در لبنان است چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله / مقاومت تا زمانی که اشغالگری ادامه داشته باشد، پابرجا خواهد ماند
سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان در روز عاشورا:اسرائیل در لبنان حضور دارد چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله.اشغالگری اسرائیل علت مق...