یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۸

نام خواهران منصوریان دوباره بر سر زبان‌ها افتاد این بار نه با قهرمانی، با چاقوکشی!

 نام خواهران منصوریان دوباره بر سر زبان‌ها افتاد این بار نه با قهرمانی، با چاقوکشی!
پس از پایان مرحله دوم مبارزه انتخابی تیم ملی ووشو ساندا زنان و پس از شکست سهیلا منصوریان از حریف خود دیانا رحیمی، فدراسیون ووشو اعلام کرد خواهران منصوریان با داد و فریاد وارد محل فدراسیون شدند و با شکستن درب دفتر رییس فدراسیون و با بر زبان راندن الفاظ رکیک و توهین به تمام ارکان و اعضای فدراسیون اعم از رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشوی ایران، به رئیس فدراسیون حمله‌ور شده اند.