رئیس جمعیت هلالاحمر کیش از انجام عملیات تخلیه آب منازل مسکونی و اماکن عمومی در پی بارندگیهای اخیر خبر داد و گفت: امدادگران هلالاحمر با حضور بهموقع در مناطق مختلف جزیره، بهویژه کیش قدیم، اقدام به تخلیه آب از منازل، اماکن مذهبی و اداری کردند و خدماترسانی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.