پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۸

برداشت سالانه ۳۰ هزار تن انبه در هرمزگان

 برداشت سالانه ۳۰ هزار تن انبه در هرمزگان
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: بیش از ۲۸۰۰ هکتار از باغ‌های هرمزگان به کشت انبه اختصاص دارد و سالانه حدود ۳۰ هزار تن محصول از این باغ‌ها برداشت می‌شود.