شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۲۱

برخی پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه به تهدید مستقیم علیه ایران تبدیل شدند

 برخی پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه به تهدید مستقیم علیه ایران تبدیل شدند
رئیس دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره با تاکید بر اینکه تهران به‌دنبال تشدید تنش با کشور‌های همسایه به‌ویژه حوزه خلیج فارس نیست، گفت: «سیاست تهران بر کاهش تنش با همسایگان استوار است و تنها در صورتی واکنش نشان می‌دهد که از خاک یا پایگاه‌های این کشور‌ها برای حمله به ایران استفاده شود.»