جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۶

دوست داشتیم آقای همتی را در حیاط دولت ببینیم/ اگر اوضاع تحت کنترل است چرا مردم از خروجی کارگروه معیشت و رفاه بی‌‎خبرند؟! + فیلم

 دوست داشتیم آقای همتی را در حیاط دولت ببینیم/ اگر اوضاع تحت کنترل است چرا مردم از خروجی کارگروه معیشت و رفاه  بی‌‎خبرند؟! + فیلم
خبرنگار در برنامه «راس یک» مطرح کرد: دوست داشتیم آقای همتی را در حیاط دولت ببینیم. آقای همتی از زمانی که منصوب شدند؛ اصلا نیامدند.