جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۶

سامانه‌های پایش تصویری جاده‌های گلستان ۴۳ درصد بیشتر می‌شود

 سامانه‌های پایش تصویری جاده‌های گلستان ۴۳ درصد بیشتر می‌شود
مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به فعالیت ۱۶۵ دوربین نظارت تصویری ، دوربین ثبت تخلف و سامانه تردد شمار و سامانه مدیریت ناوگان و توزین در حال حرکت (WIM) در گلستان گفت: سامانه‌های پایش تصویری در جاده‌های استان تا پایان سال ۴۳ درصد افزایش می یابد.