اعتراضات اخیر باعث شده است تا بار دیگر اپوزیسیون خارجنشین را به صحنه کشاند؛ گروههایی که بقای خود را در بیثباتی کشور میبینند و با تکیه بر حمایت اسرائیل و آمریکا، تلاش دارند اعتراضات مردمی را به هرجومرج بدل کنند. آنان همانند کفتارهای مترصد فرصت، بر طبل ناآرامی میکوبند تا از دل بحران، رؤیای تجزیه ایران را زنده نگه دارند.