جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۹

درخواست وزیر بهداشت از وزیر ورزش برای فراهم کردن حضور دانشجویان پزشکی در مسابقات ورزشی بین‌المللی

 درخواست وزیر بهداشت از وزیر ورزش برای فراهم کردن حضور دانشجویان پزشکی در مسابقات ورزشی بین‌المللی
محمد رضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در افتتاحیه پانزدهمین المپیاد ورزشی دختران دانشجو دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور: از آقای دنیامالی می‌خواهم دانشجویان‌مان در مسابقات ورزشی بین‌المللی شرکت کنند.از شما می‌خواهم که با هم این سازمان‌دهی را انجام دهیم تا دانشجویان ما به‌طور مرتب در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و پرچم ایران را بالا ببرند.