محمد رضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در افتتاحیه پانزدهمین المپیاد ورزشی دختران دانشجو دانشگاههای علومپزشکی کشور: از آقای دنیامالی میخواهم دانشجویانمان در مسابقات ورزشی بینالمللی شرکت کنند.از شما میخواهم که با هم این سازماندهی را انجام دهیم تا دانشجویان ما بهطور مرتب در مسابقات بینالمللی شرکت کرده و پرچم ایران را بالا ببرند.