پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

نوبت‌گیری بیش از ۱۱ هزار نوآموز خراسان جنوبی برای برنامه ملی سنجش آغاز شد

 نوبت‌گیری بیش از ۱۱ هزار نوآموز خراسان جنوبی برای برنامه ملی سنجش آغاز شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۱۲۴ نوآموز برای شرکت در برنامه ملی سنجش سلامت بدو ورود به دبستان ۱۴۰۴ نوبت‌گیری کرده‌اند و این روند تا دهم اسفندماه ادامه دارد.