نوبتگیری بیش از ۱۱ هزار نوآموز خراسان جنوبی برای برنامه ملی سنجش آغاز شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۱۲۴ نوآموز برای شرکت در برنامه ملی سنجش سلامت بدو ورود به دبستان ۱۴۰۴ نوبتگیری کردهاند و این روند تا دهم اسفندماه ادامه دارد.