پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۲

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی: عقب ماندگی که در بخش تجهیزات داشتیم را تقریبا جبران کردیم / پایش ساختمان‌های ناایمن آغاز شده است + فیلم

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی: عقب ماندگی که در بخش تجهیزات داشتیم را تقریبا جبران کردیم / پایش ساختمان‌های ناایمن آغاز شده است + فیلم
محمدی گفت: تاکنون ۸۰ هزار ساختمان پایش شده و پرونده ساختمان‌های ناایمن به شهرداران نواحی ارجاع داده شده است.