پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۲

دو بازیکن پرسپولیس محروم شدند

 دو بازیکن پرسپولیس محروم شدند
مارکو باکیچ، هافبک تیم پرسپولیس، با دریافت کارت زرد در دیدار اخیر مقابل خیبر خرم‌آباد، چهار کارته شد و بازی هفته آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان را از دست می‌دهد.