پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

ادعای ترامپ: اگر من انتخابات را باخته بودم امروز کشور ما بدتر از ونزوئلا بود!

 ادعای ترامپ: اگر من انتخابات را باخته بودم امروز کشور ما بدتر از ونزوئلا بود!
رئیس جمهور آمریکا در جمع نمایندگان جمهوری خواه کنگره: کسی هست که با حرف‌های من مشکلی داشته باشد؟ بالاخره همیشه یکی هست البته آنها احمق هستند و باید آن‌ها را تحمل کنیم.اجازه ندادیم شرکت‌های خودروسازی به ژاپن برود. من پول زیادی دارم و پول بیشتر را برای کشور می‌خواهم نه برای خودم.بعضی‌ها می‌گویند به دنبال پول برای خودم هستم، دوست دارم اما مامورها من را می‌بردند! پس گفتم پول را برای آمریکا می‌خواهم و مشکل شرکت اینتل حل شد.